הנגשת אתר אלוני פירזול בע”מ
באתר האינטרנט של החברה אנו נצמדים להנחיות ע”פ תקן 5568 (תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים “קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט” לרמה AA של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת.
) ברצוננו לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים ספציפיים באתר שאינם נגישים.
אנו ממשיכים בכל עת במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו ורצוננו לאפשר בו שימוש עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.
הנדרשות להנגשה לאתרי אינטרנט,
בתפריט ההנגשה מוצגים אפשרויות המותאמות למשתמשים עם מוגבלויות שונות:
▪ ניווט פשוט וברור בתוך ובין דפי האתר גם בעזרת המקלדת בלבד
▪ אפשרות לשינוי גודל הגופן בכל דפי האתר והמשך ניווט ללא קושי
▪ תצוגה ברורה של רכיבי האתר
▪ התאמה לדפדפנים שונים
▪ התאמה לעבודה ברזולוציות שונות
▪ הקראת המידע המוצג באתר בקורא מסך המשמש עיוורים וכבדי ראייה
▪ אפשרות להצגת עמודים בצבעים הנגישים לכבדי ראייה ועיוורי צבעים כלומר טקסט בהיר על רקע כהה במידת הצורך
▪ הנגשת טפסי האתר על מנת לאפשר שימוש קל ופשוט לבעלי מוגבלויות
▪ מנגנון לעקיפת בלוקים (יחידות קבועות שחוזרות על עצמם כגון תפריטים, באנרים וכו׳)
נגישות אולם התצוגה בעפולה
חברת אלוני פירזול בע”מ
פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישות הייחודיות. התאמות נגישות אלו כוללת בין היתר, התאמות בריהוט, בשילוט, בדרכי גישה, בעמדות שירות והמתנה, חניות נכים, שירותי נכים ועוד, על פי הפירוט בהצהרה להלן. עובדי החברה עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל פנייה.
פניות בנושא נגישות אל רכזי הנגישות:
לשירותכם, מונה בחברה רכז נגישות, אשר מתפקידו להוביל ולרכז את פעילות הנגישות בחברה, ולשמש כתובת לכל פנייה בנושא.
להלן פרטיו של רכז הנגישות:
טל’04-6402678 , דוא”ל:office@aloni-pirzul.co.il ימים א’-ה’ מהשעה 08:30-15:00
התאמות נגישות בסניפי החברה (התאמות נגישות במבנים תשתיות וסביבה והתאמות בנגישות השירות):
חניות נכים
לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניות שבמתחמים המסחרים בהם מצויים הסניפים. במידה ונדרשים הסדרי חנייה מיוחדים ניתן לפנות לרכזי הנגישות.
עזרים לכבדי שמיעה
באולם התצוגה בעמדות השירות מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג “לולאת השראה” על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.
טווח שידור של המערכת – 2 מטר (בהתאם לדרישת התקן).
עיבוד דיגיטלי הכולל מערכת בקרת קול אוטומטית ודחיסה (קומפרסור).
מיקרופון כיווני למניעת כניסת רעשי רקע אל תוך המערכת ושידורם אל המשתמש
ווסתי עוצמה ותדרים נפרדים לכיוון העוצמה וחידוד הצליל לפי מקדם הבליעה של החומר סביבו מותקנת הלולאה – חשוב ביותר!!!
אפרכסת לשימושם של אנשים ללא מכשירי שמיעה במצב “T” + ווסת עוצמה
כניסה למערכת כריזה להעברת המידע המועבר במערכת הכריזה באמצעות מערכת ההשראה.
אפשרות לחיבור רמקול אקטיבי להגברה אקוסטית.
אפשרות לחיבור 2 מיקרופונים למערכת לתקשורת עם יותר אדם אחד בעמדת השירות
אפשרות לחיבור לולאת השראה חיצונית + ווסת בורר שידור לולאה פנימית או חיצונית
כפתור הפעלה ON-OFF ועוצמת שידור גבוה-נמוך
אפשרות לשפופרת אקוסטית (בהספק 1.5V) + ווסת עוצמה
נורת חיווי לפעילות המערכת ונורת בקרה לתקינות שידור השראתי.
סימון העמדה באמצעות שילוט תואם לתקנות ולתקן 1918 חלק 4.
עמידה בתקן הבינלאומי IEC60118-4:2014
עמידה בדרישות מכון התקנים הישראלי.
המערכת משלבת שידור השראתי למכשירי שמיעה ושתלים בעלי מצב “T” והגברת השמע לאנשים ללא מכשירי שמיעה במצב “T” למערכת עוצמת שידור חזקה לאות איכותי ביותר.
עזרים למוגבלות מוטורית
אלוני פירזול בע”מ פועלת להנגיש את אולם התצוגה ללקוחות עם מוגבלויות, בין היתר באמצעות: נגישות מעברים: התאמת דרכי גישה לסניף והתאמת מעברים בסניף, על מנת לאפשר מעבר נוח לכסא גלגלים או עזרי התניידות אחרים; הכשרת דלפקי מכירה ועמדות שירות נגישים לקבלת ייעוץ, שירות ומכירה; תאורה נוחה.
ההיבטים בהם נציגי השירות שלנו ישמחו לסייע לכם:
ליווי והכוונה לעמדת השירות;
הנגשת ריהוט בכניסה לעמדות השירות;
הקראת מסמכים – במקרים בהם ללקוח אין אפשרות לקרוא את המסמכים המסופקים על ידי החברה;
אישור כניסה עם חיות שירות – לבקשת לקוח עם מוגבלות ובעת הצגת תעודה מתאימה;
הסתייעות במלווה;
פטור מתור – בעת הצגת תעודה מתאימה;
כתיבה על נייר ללקוחות עם מוגבלות שמיעה.
התאמות נגישות בסניפים
כתובת – הפרסה 3 עפולה
חניית נכים – בחניון המרכזי
גישה לסניף- כן
שירותי נכים- לא
עמדות שירות נגישות- כן
עזרים ללקויי שמיעה- כן